Verloop onderzoek

AfricanLover
Topic Starter
Berichten: 80

Verloop onderzoek

#1 , 04 okt 2017 03:46

Vorig jaar, in augustus, diende ik me bij de Politie melden in het kader van een onderzoek. Dit n.a.v. een mogelijke klacht over aanrading van een minderjarige < 16 jaar.

Ik ben met kloppend hart op het verhoor verschenen. Het bleek te gaan over een aantal smsjes en 1 oproep naar een nr. dat was gebruikt bij een advertentie.

Ik ben van niets beschuldigd, en ben na afloop naar huis mogen gaan. De rechercheur had me halvelings verteld er waarschijnlijk niets meer van te gaan horen, wat halvelings werd bevestigd door mijn advocaat.

Desalnietemin zou de zaak uiteraard opgevolgd worden.

We zijn nu meer dan een jaar verder, en heb niets meer vernomen.
  • Niet van de politie
  • Niet van mijn advocaat
Er spelen zich ook heel wat andere zaken af in mijn leven, waardoor het allemaal wat op de achtergrond is geraakt, zeker gezien het zo bevreemdend overkwam.

Nu heb ik me onlangs laten vertellen door een vriendin dat ik ook bij het niet-vervolgen van de zaak (seponnering?) een brief hierover zou krijgen. Mijn advocaat zelf vermeldde hier zelf niets van..

Hoe zie ik dit best? Hoe verloopt het proces zich?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 04 okt 2017 23:06

Zou kunnen maar wordt niet altijd gedaan. Ook op postzegels wordt bespaart.
Indien echt dan moet er een buitenvervolging van de raadkamer komen .... maar ik denk niet dat de rechtelijke macht die moeite en kosten zullen doen.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”