Incompetente deurwaarders...

Jos_be
Topic Starter
Berichten: 38

Re: Incompetente deurwaarders...

#16 , 29 sep 2017 20:58

Ach, laat maar: ik ben niet onder de indruk van woordkramerij, LeenW. "Ik gaf de indruk", "zonder enige juridische vraag", enzovoort, enzoverder. U weet van toeten of blazen, maar u voert wel het hoge woord, hier. Succes ermee.
asperger: u doet u nickname alle eer aan.
#12 , mava: "[...]Hier zijn enkel maar gratis werkende vrijwilligers die een groot deel van hun vrije tijd opofferen om uw berichten te lezen (al of niet relevant) en hun best doen om uw verder te helpen.". Dat is er een beetje over zeker? Tot nader order zijn forumleden nog steeds geen " gratis werkende vrijwilligers" en die omschijving is een ware schande voor de duizenden die zich daadwerkelijk dagdagelijks effectief inzetten als vrijwilliger..
Laatst gewijzigd door Jos_be op 29 sep 2017 21:15, 2 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 29 sep 2017 21:06

mag hier wel een slotje op eer het escaleert
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#18 , 29 sep 2017 21:08

Ach, laat maar: ik ben niet onder de indruk van woordkramerij, LeenW. "Ik gaf de indruk", "zonder enige juridische vraag", enzovoort, enzoverder. U weet van toeten of blazen, maar u voert wel het hoge woord, hier. Succes ermee.
asperger: u doet u nickname alle eer aan.
#12 , 30 minuten 59 seconden geleden (29 sep 2017 20:29)
mava: "[...]Hier zijn enkel maar gratis werkende vrijwilligers die een groot deel van hun vrije tijd opofferen om uw berichten te lezen (al of niet relevant) en hun best doen om uw verder te helpen.". Dat is er een beetje over zeker?
Oei! Meneer is ne gefrustreerde....die zijn gedeukt ego hier komt opkrikken.
Met non-problems!!!!!!
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Jos_be
Topic Starter
Berichten: 38

#19 , 29 sep 2017 21:10

"Oei! Meneer is ne gefrustreerde....die zijn ego hier komt opkrikken.
Met non-problems!!!!!!"

Ja... Hier mag wel degelijk een slotje op. Eer het escaleert. Ik wou enkel wat inzicht omdat ik een vonnis wou laten betekenen en dat blijkbaar mis ging.
Mijn post leverde enkel laagwaardige reacties op van onkundigen met hoge eigendunk. Slotje erop aub. En ik beloof dat ik hier nooit meer juridisch advies zal vragen: het is er de plaats niet voor. Teveel banale meningetjes, te weinig kennis en kunde.
Ajuus, stelletje randdebielen.
Laatst gewijzigd door Jos_be op 29 sep 2017 21:19, 3 keer totaal gewijzigd.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#20 , 29 sep 2017 21:13

Permanent toegangsslot voor dit soort esbattementen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

LeenW
Berichten: 12825

#21 , 29 sep 2017 21:22

Ik denk dat TS met een betere instelling veel meer hulp had kunnen krijgen dan hij nu krijgt. Aangezien hij zich nu beperkt tot schelden, kan hier beter een slotje op.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”