Burgerlijke Partijstelling voor Correctionele

Filouke
Topic Starter

Burgerlijke Partijstelling voor Correctionele

#1 , 06 feb 2008 09:35

Mijn partner ontving gisteren een betekening via een gerechtsdeurwaarder om maandag 18 februari a s te verschijnen voor de correctionele rechtbank. De tegenpartij stelt zich burgerlijke partij in een zaak van juli 2007 omdat hij zou geweigerd hebben in te gaan op een minnelijke schikking.

Dee burgerlijke partij heeft echt sinds juli 2004 tot gisteren via de betekening; nooit ofte nimmer ook maar één voorstel tot minnelijke schikking gedaan, nooit heeft mijn partner van hen ook maar éen brief in deze zaak ontvangen.

Concreet :
- hoe kan mijn partner of moet mij partner bewijzen dat hij nooit enig voorstel tot minnelijke schikking heeft ontvangen?
- zo ja, hoe kan hij dat best doen : ter zitting aan de voorzitter uitleggen, of meteen uitstel vragen en de stukken van tegenpartij opvragen waarbij zij kunnen aantonen dat zij wel voorstel(len) tot minnelijke schikking hebben gedaan waar volgens hen nooit enig gevolg aan zou zijn gegeven.
- gezien de korte termijn voor oproeping is er nogal haast bij :?:

Alle info is dan ook uiterst en dringend welkom !

Bij voorbaat dank,
Filouke

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding