brief van de deurwaarder, dwang tot betaling

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: brief van de deurwaarder, dwang tot betaling

#16 , 29 aug 2017 15:08

Ik heb je die raad reeds 4 dagen geleden gegevê als je uitstelt dit is dan maar zo
Mijn advocaat heeft ondertussen de deurwaarders gecontacteerd en een brief is reeds verstuurd geweest, de vraag was voor het geval van
Dit had je zelf kunnen doen, en veel sneller, had je even gebeld de deurwaarders zijn ook maar gewone mensen en zien elke dag missserie, zij weten wat er echt omgaat bij de gewone man !

En zijn en nemen de telefoon op hoor, en blijven vriendelijk.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tourdieva.rano
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#17 , 29 aug 2017 15:19

Ik heb je die raad reeds 4 dagen geleden gegevê als je uitstelt dit is dan maar zo
Mijn advocaat heeft ondertussen de deurwaarders gecontacteerd en een brief is reeds verstuurd geweest, de vraag was voor het geval van
Dit had je zelf kunnen doen, en veel sneller, had je even gebeld de deurwaarders zijn ook maar gewone mensen en zien elke dag missserie, zij weten wat er echt omgaat bij de gewone man !

En zijn en nemen de telefoon op hoor, en blijven vriendelijk.
Ja kan zijn wat je zegt maar ik ga geen onterechte aanrekening betalen, voor deze komt er een nieuwe zaak voor.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”