klacht tegen BJB

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

Re: klacht tegen BJB

#16 , 13 aug 2017 11:23

Onze koning heeft nog zo een dienst, brief schrijven naar koninklijkpaleis 1000 Brussel, hoeft geen postzegel op.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#17 , 16 aug 2017 07:43

ik weet dat dit bestaan heeft maar jammer genoeg weet ik ook niet bij wie of waar ik nu moet zijn

het hangt ferm mijn keel uit

iedere belg heeft volgens de wet recht op hulp

het bjb geeft nog steeds geen antwoord op mijn mail ivm de verkeerde indiening van de onderwerpen vd vorige pro deo, waardoor ik dus mijn reeds betaalde gelden kwijt ben

wie is de minister van justitie?

grts

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#18 , 16 aug 2017 08:29

Stop met mailen en zend een aangetekend schrijven indien u een antword wenst. En geef hen wat tijd, we zijn in een periode van gerechtelijk verlof en hoewel u het mogelijk niet beseft, men heeft daar nog andere zaken te behartigen die oppervlakkig gezien misschien meer merites hebben.

Uw rechten uitoefenen: 'uitoefenen' is een werkwoord. Niet compatibel met in een hangmat liggen en verwachten dat u bij elke pas geassisteerd wordt. Zoek bijgevolg op Google naar 'minister van justitie België' en u vindt het antwoord en de contactgegevens vrijwel onmiddellijk.

Voorts begin ik te denken dat alles hier wel zo ongeveer gezegd werd in deze draad.....
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Reclame

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#19 , 16 aug 2017 19:37

mijnheer de advocaat ik heb beide klachten naar de hogere diensten gestuurd

ben benieuwd of ik reactie ga krijgen en of er iets aan gedaan word

u kan ook beleefd blijven het form dient dacht ik om te vragen hoe of wat of bij wie je kan gaan

u zal wel goed verdienen ik leef van 70€ p/m ik heb geen geld om vh zelfde dossier 2x te moeten betalen

mvg

Franciscus
Berichten: 38596

#20 , 16 aug 2017 21:11

Gezien scheiding van machten...

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#21 , 22 aug 2017 09:22

gezien u toch in het vak zit

waar wordt De rechtsbijstand kosteloze aangevraagd? op de rechtbank of bij het bjb of misschien nog wel ergens anders
ondertussen 4 weken en noch steeds geen goedkeuring ve hoogdringend bewarend beslag

grts

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#22 , 23 aug 2017 21:27

Voor een procedure bij de rechtbank.
Voor een advocaat bij het BJB.

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#23 , 25 aug 2017 09:45

voor bewarend beslag hoogdringendheid

grts

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#24 , 25 aug 2017 09:49

voor bewarend beslag onroerend goed hoogdringendheid, wetende dat er een verkoopdocument is, is vermeld bij de aanvraag

grts

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”