nog eens veranderen van advocaat

talitakumi
Topic Starter
Berichten: 46

nog eens veranderen van advocaat

#1 , 27 apr 2017 10:09

Ik had vroeger een goeie advocaat, ik had toen ook nog geld genoeg om hem dik te betalen... Door omstandigheden is mijn geldreserve heel snel uitgeput geraakt, hem dik betalen kon ik niet meer en dus ben ik overgestapt naar een andere advocaat pro deo.

Deze advocaat heb ik niet lang gehad, mijn eerste advocaat had mij opgebeld met de vraag wat hij verkeerd had gedaan en nadat ik had uitgelegd dat ik geen geld meer had, kon hij opeens pro deo werken voor me...

Dus ik verander weer, doch ditmaal was ik absoluut niet meer tevreden van de geleverde prestaties, hij was amper nog bereikbaar, kortom, het was duidelijk dat de pro deo die hij deed niet werkbaar was.

Ik verander daardoor weer naar een andere pro deo, ook die heb ik niet lang gehad daar ze een kemel had geslagen en ik ook daar duidelijk niet bij de juiste persoon zat.

Ik zal het kort houden, ik heb het jammer genoeg niet getroffen met pro deo advocaten, ik ben alleenstaande mama met 2 kindjes, waarvan 1 met een aandoening, zelf heb ik enkel een invaliditeitsuitkering. Ik heb me laten wijsmaken dat men mijn recht op pro deo zou kunnen weigeren door nog eens van advocaat te veranderen. Klopt dit? Ik zit nu terug bij mijn eerste advocaat, hij is de zesde advocaat zeg maar, maar weer is het een ramp en zou ik naar een andere pro deo willen stappen, maar dit zou dan de zevende keer zijn dat ik verander van advocaat.

Het is niet omdat ik niet snel tevreden ben, maar omdat ik, ondanks mijn recht op pro deo, toch moet betalen etc, wat voor mij echt niet meer kan.

Kan ik dus nog eens veranderen van advocaat in de hoop dat ik deze keer bij de goeie zit of is het idd zo dat men mij dit wel eens zou kunnen weigeren onder het mum "mevrouw blijkt heel moeilijk content te stellen"...

Dank voor uw reactie

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 apr 2017 10:15

Ja 7 maal veranderen van advocaat is ook niet niks, en wat heeft het opgebracht?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”