Inschrijving register

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

Re: Inschrijving register

#31 , 16 mei 2017 22:41

Welk strafdossier bij welke rechtbank en welk arrondissement?
Rechtbank van eerste aanleg, Antwerpen afdeling Mechelen.
Kabinet onderzoeksrechter Kris Lavens
Notitienummer: ME 79.97.24-12
Dossiernummer: 2012/029
Plichtnummer: 1.2012/29.02 41

Geen flauw idee wat notitienummer en plichtnummer zou moeten voorstellen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#32 , 16 mei 2017 22:47


Is dit de juiste conclusie?
Ik denk het wel, want ze hadden u al eerder geantwoord dat het niet voor registratie in aanmerking kwam:

"Januari dit jaar, verzoek tot inzage in een strafdossier met recht tot kopieën aangevraagd. In maart de melding dat het verzoek niet werd geregistreerd. "

Dat is dus hun definitief antwoord.
Over welke 'melding' heb jij het? Tot op heden, op de recente verzoeken, januari en maart, geen enkel antwoord gekregen.
Tenzij natuurlijk dat niks melden 'definitief' is...

Als dat zo is, kan ik dan met dit 'definitief niks' antwoord naar de kamer van beschuldiging stappen om verzet aan te tekenen tegen dit
'definitief niks' antwoord ?
Dat zijn vragen die u uzelf moet stellen.
Ik kan enkel zeggen dat u zelf heeft aangegeven dat u als antwoord gekregen heeft dat het niet werd geregistreerd.
Het komt dus niet in aanmerking om geregistreerd te worden aangezien ze u anders bevestigend zouden hebben geantwoord.
Als u daarna steeds opnieuw met hezelfde afkomt gaan ze logischerwijze niet blijven antwoorden.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#33 , 16 mei 2017 23:33

Welk strafdossier bij welke rechtbank en welk arrondissement?
Rechtbank van eerste aanleg, Antwerpen afdeling Mechelen.
Kabinet onderzoeksrechter Kris Lavens
Notitienummer: ME 79.97.24-12
Dossiernummer: 2012/029
Plichtnummer: 1.2012/29.02 41

Geen flauw idee wat notitienummer en plichtnummer zou moeten voorstellen.
Nog een nummer uit mijn notities genomen tijdens de inzage in het strafdossier begin 2016.
ME.79.97.00024/2012
Indien nog andere nummers nodig zijn volstaat een simpele vraag.

Reclame

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#34 , 16 mei 2017 23:40


Ik kan enkel zeggen dat u zelf heeft aangegeven dat u als antwoord gekregen heeft dat het niet werd geregistreerd.
Niet echt. We hebben via telefoon vernomen dat de aanvraag van januari ergens zou 'verdwenen' zijn.
Volgens mij kunnen we daaruit concluderen dat het ook niet geregistreerd zal geweest zijn.
Als jij ergens een mogelijkheid ziet dat een 'verdwenen' dossier toch kan geregistreerd worden dan hoor ik het graag.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#35 , 16 mei 2017 23:41


Als u daarna steeds opnieuw met hezelfde afkomt gaan ze logischerwijze niet blijven antwoorden.
Welk antwoord?

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#36 , 16 mei 2017 23:52

"Parketcode... 37 is zedenfeiten gekend van TV
79D
Fiskale misdrijven ten laste van particulieren (rechtstreekse dagvaarding van het ministerie van financien)

97 is volgens mij een intern parketnr van een bepaalde dienst kan dus ecofin parket zijn of Fof Financiën die die code hebben."


Geen idee wat de getallen betekenen.
Het maakt ook weinig uit. De informatie aangaande de zaakvoerders en de geldstromen (titularissen van bankrekeningen enz... ) is het enige wat ik nodig heb.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#37 , 17 mei 2017 08:43

En het blijft maar doorgaan. Ik denk dat TS graag zijn eigen berichten leest. 23 items van dit hoofdstuk op 35 zijn van zijn eigen hand. Soms zelfs met totaal nietszeggende tekst.
Moderator, kan TS niet gewoon verbannen worden naar ergens waar ze hem niet meer kunnen lezen? (China bvb)

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#38 , 17 mei 2017 12:27

En het blijft maar doorgaan. Ik denk dat TS graag zijn eigen berichten leest. 23 items van dit hoofdstuk op 35 zijn van zijn eigen hand. Soms zelfs met totaal nietszeggende tekst.
Moderator, kan TS niet gewoon verbannen worden naar ergens waar ze hem niet meer kunnen lezen? (China bvb)
Ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Is TS nu veroordeeld of niet?
Werd hij aangeslagen op tekenen en indiciën? Of niet?
Heeft hij een beroepsprocedure opgestart voor de fiscale Rechbank? Of niet?
Heeft hij nu een advocaat aangesteld, of niet?
Allemaal onduidelijk, lijkt enkel wat rondtrappelen in chocolademousse.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#39 , 17 mei 2017 21:45


Ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Lees dit eerst nog eens grondig door. Deze inzet vind je al in post 15 van deze draad.
Ik zal er nog bijvoegen dat er ons niks ten laste wordt gelegd en wij gewoon ons huis terugwillen. Liefst, na 7 jaar, met wat spoed en
bijhorende excuses. Is dat teveel gevraagd ?

Afbeelding

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#40 , 17 mei 2017 22:02

En het blijft maar doorgaan. Ik denk dat TS graag zijn eigen berichten leest.
Jij krijgt er blijkbaar ook niet genoeg van. Wat raakt je zo persoonlijk in dit verhaal?
Wat hier gebeurt is echt aan de gang. Een gewoon gezin uit hun huis gegooid op basis van fouten (bewezen) van de fiscus en na 7 jaar en ALLE deuren te hebben platgelopen nog steeds geen stap dichter bij een oplossing. Men zegt steeds dat het een onmogelijke zaak is om een overheidsdienst te corrigeren. Wel, aan de hand van dit dossier is dat dan weer bewezen.
En neen, ik lees niet graag mijn berichten maar als ik merk dat er momenteel, elke post op een ander forum, dagelijks honderden views oplevert dan weet ik dat vele mensen dit verhaal volgen.
En beste mava105, de mensen hebben toch recht op correcte informatie - toch?

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#41 , 17 mei 2017 22:06


Moderator, kan TS niet gewoon verbannen worden naar ergens waar ze hem niet meer kunnen lezen? (China bvb)
En, wat hebben wij volgens u mispeuterd opdat we naar China dienen te worden verbannen?
Rechte rug , recht in de ogen kijken en zeggen waar het op staat? Is dat uw probleem?

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#42 , 17 mei 2017 22:16


Ik kan er ook geen touw aan vastknopen.
Lees dit eerst nog eens grondig door. Deze inzet vind je al in post 15 van deze draad.
Ik zal er nog bijvoegen dat er ons niks ten laste wordt gelegd en wij gewoon ons huis terugwillen. Liefst, na 7 jaar, met wat spoed en
bijhorende excuses. Is dat teveel gevraagd ?

Afbeelding
En voor wanneer is die zaak in Luik?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#43 , 17 mei 2017 22:31


En voor wanneer is die zaak in Luik?
Is uitgesteld tot op het moment dat we alle informatie die we in conclusies hebben gegoten echt kunnen bewijzen met documenten
die we in het strafdossier hebben uitgekozen. Dit zijn er een 40 tal die zonder twijfel duidelijk maken wie de zaakvoerders zijn en van wie
de bankrekeningen zijn waarvan de fiscus beweerd dat die mij toebehoren. De stortingen op die rekeningen zijn de oorzaak van onze herziening
inkomstenbelasting.

De fiscus heeft de verkeerde zaakvoerder opgevoerd en is blijkbaar niet in staat om de juiste eigenaars van een rekening te achterhalen.
Dan hebben we een onderzoeksrechter die dat allemaal correct heeft onderzocht (hebben we in maart 2016 zelf kunnen vaststellen) - en lijkt er een communicatieprobleem te zijn. Twee verzoeken tot inzage met Kopie recht en het blijft al 5 maand stil.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#44 , 20 mei 2017 10:20

Ondertussen blijft ons verzoek tot inzake in duister gehuld.
Geen antwoorden van het kabinet van de onderzoeksrechter.
Via dit forum geen info over de procedures die te maken hebben met het inschrijven van ons verzoek in een register.
Van begin januari tot nu is de communicatie niet echt van het niveau dat ik eigenlijk had verwacht.

Zou het helpen als ik één van de volgende dagen ter plaatse ga kijken wat er aan de hand is?
Mogelijk staat een burger te laag op de ladder om te woord te staan. Dat kan ook natuurlijk. Soit, we zien wel.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#45 , 20 mei 2017 10:21

Ondertussen blijft ons verzoek tot inzage met kopierecht in duister gehuld.
Geen antwoorden van het kabinet van de onderzoeksrechter.
Via dit forum geen info over de procedures die te maken hebben met het inschrijven van ons verzoek in een register.
Van begin januari tot nu is de communicatie niet echt van het niveau dat ik eigenlijk had verwacht.

Zou het helpen als ik één van de volgende dagen ter plaatse ga kijken wat er aan de hand is?
Mogelijk staat een burger te laag op de ladder om te woord te staan. Dat kan ook natuurlijk. Soit, we zien wel.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”