Aan wie dit betreft,
Tot nu toe hebben we 3 advocatenkantoors gecontacteerd, in een poging degelijke ondersteuning te krijgen voor cliënt.
Eerste poging: 2 advocaten raken het vermoedelijk niet eens over wie de zaak op zich neemt en denkt waarschijnlijk dat de ander het zal doen. De berichten van de tegenpartij worden niet beantwoord en van cliënt wordt beweerd dat cliënt niet meewerkt.
Tweede poging: advocaat lijkt geen advies te willen geven, gaat niet in op andere sporen van waar het zaakje stinkt zoals aangegeven door de eerste advocaten en weigert zelfs originele stukken uit het dossier te willen teruggeven. Hij is ook vrij onbeleefd tegen cliënt en wil schijnbaar dat cliënt zo snel als mogelijk de zaak afrond in nadeel van cliënt. Ook verzond hij emails aan de tegenpartij die cliënt nooit te zien kreeg, maar uit emails van de tegenpartij blijkt dat er afspraken gemaakt zijn.
Derde poging: de derde advocaat meldde zich ziek op de avond voor de afspraak. Hij gaat ook niet meer in op emails van cliënt en is steeds drukbezet als je hem belt.
Ondertussen is de zaak ernstig dringend geworden. Kan het zijn dat cliënt ergens op een lijst staat? Wat kan je doen tegen gesjoemel? Hoe kan cliënt degelijke ondersteuning krijgen?