Stukken bekomen op de rechtbank

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

Stukken bekomen op de rechtbank

#1 , 08 jan 2017 00:40

Na tientallen mails naar mijn pro-deo advocaat dit bij de rechtbank aan te vragen wordt dit niet gedaan

mijn vorige advocaat heeft de volledige stukken van 2 inventarislijsten achter gehouden of doen verdwijnen

in die stukken zitten valse verklaringen onder ede ( met paspoort ) waarop de rechter haar uitspraak voor het grootste deel heeft gebaseerd, en een vals aankoopdocument, en ook veel tegenstrijdige verklaringen van tegenpartijen

hoe kan ik aan deze stukken geraken het zijn stukken van een zaak die uitgesproken is in hoger beroep


gezien het al in hoger beroep is geweest en ik geen geld heb voor de volgende stap het Hof van Cassatie, is mij ter oren gekomen dat dit nog op andere manieren terug vd rechtbank kan komen, maar gezien de hulp van de pro deo er niet is hoop ik dat hier iemand mij kan helpen

grts

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding