strafbaar feit melden aan bewindvoerder

Torreke70
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

strafbaar feit melden aan bewindvoerder

#1 , 23 aug 2016 21:18

Goede avond.

Mijn grootmoeder staat sinds enkele maanden onder bewind .
Haar zaken worden sinds enkele maanden geregeld door een door de vrederechter aangeduide advocaat.
Nu had ik een zeer goede band met mijn grootmoeder en ik zou niet willen dat iemand haar wat zou aandoen .
Ik ben ook van het principe dat als men zich voordoet als zorgzaam en eerlijk persoon naar iemand toe en zeker een oudere vrouw men dit ook in werkelijkheid moet zijn .
Nu ben ik puur per toeval te weten gekomen dat de dochter van een zuster van mijn moeder eigenlijk net voor mijn grootmoeder onder bewind werd gezet ,schriftvervalsing heeft gepleegd in naam van mijn grootmoeder.
Ik had de dochter van de zuster van mijn moeder al langer in het vizier en was er echt vrijwel zeker van dat ze iets in haar schild voerde .
Het ergste is nog dat zowel ik als mijn moeder mijn nicht totaal vertrouwde .
Ik heb mijn nicht hier niet mee geconfronteerd en wens dit ook niet daar we niet echt een goede band hebben met elkaar.
Zouden jullie dit melden aan de bewindvoerder ?
Ik vind het absoluut niet kunnen dat men mijn grootmoeder zoiets aandoet.
Indien ik dit meld aan de bewindvoerder zal het dan op één of andere manier uitkomen dat ik de melder ben van dit feit ?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding