Langdurige procedure

BonPut
Topic Starter
Berichten: 10

Langdurige procedure

#1 , 22 feb 2006 15:35

Geachte,



Ben op zoek waar ik advies kan bekomen voor volgende.



Het vertrouwen in mijn advocaat is sterk afgenomen.

Het betreft een burgerlijke zaak die door de rechtbank van eerste aanleg te Antwerpen in behandeling is.

Deze zaak gaat over de verkoop van een woning op lijfrente waarbij erfgenamen, (geen familie van mij), de verkoop van

de woning tegenhouden.

Woning waar de lijfrente is tenietgedaan en die mij terug is toegewezen na uitspraak vonnis door de Rechtbank van Eerste Aanleg in 2000.



Mijn advocaat laat deze, naar ik meen, veel te lang aanslepen. Roept allerlei procedures in waar geen gevolg aan gegeven wordt en trekt

deze procedures dan maar terug in. Dit is al 5 jaar bezig.



Kan ik een andere advocaat raadplegen zonder dat aangestelde advocaat weigert de zaak verder te behandelen?

Zoek in dit verband, voor advies en eventuele verdere afhandeling, een zeer goede advocaat met burgerlijk recht als specialiteit.

Heeft u voorkeuren of kan u mij gegevens bezorgen?



In de hoop een verduidelijking te mogen ontvangen, verblijf ik ,

Met achtingsvolle groeten.



W.Stubbe

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 feb 2006 18:47

U kan een nieuwe advocaat kiezen. Uiteraard moet u wel uw huidige advocaat vergoeden voor zijn prestaties.

U kan advocaten per voorkeurmaterie kiezen op http://www.advocaat.be/

Als u precieze uitleg geeft en vragen stelt kunnen we u hier helpen na te gaan of er in de huidige procedure iets misloopt.

scorpioen

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”