beste,
mijn man ligt in ruzie met de buren over een muur die te dicht staat, als dit zo is , willen de buren het stuk grond waar de muur opstaat eventueel afkopen, ik ga hiermee akkoord en heb geen zin in ruzie met de buren, mijn man houdt voet bij stuk en wil dat de muur afgebroken wordt en herzet op hun eventuele grond, de grond zou moeten uitgemeten worden, maar mijn man beweert bij hoog en laag dat de muur nu op zijn grond staat
hij wil nu naar de vrederechter stappen, ik heb daar geen zin in, mijn man zegt dat ik omdat we gehuwd zijn in gemeenschap van goederen, ik ook moet meedoen in de klacht en ik ook moet verschijnen bij de oproeping in verzoening of een volmacht moet geven aan hem
ik heb hier geen zin in, ik wil zoveel mogelijk in vrede leven voor de tijd dat we hier rondlopen en goed staan ook met mijn buren, ik ben niet zo als man, is het mogelijk dat ik geen volmacht moet geven en ook niet moet verschijnen op het vredegerecht omdat het een zaak is tussen mijn man en de buren, of moet ik willens nillens meedoen en verschijnen of volmacht geven omdat ik gehuwd ben en we in gemeenschap van goederen leven
ik wil nog met de buren nog met mijn man moeilijkheden, ik voel me tussen twee vuren,
mvg