Handtekening betwisten

Didymus
Berichten: 2061

Re: Handtekening betwisten

#61 , 16 nov 2015 16:10

Hoe u met uw advocaat communiceert maakt toch niet uit. Het schrijven van een brief of email zal u hoogstwaarschijnlijk ook aangerekend worden. Als je met zoveel vragen en twijfels zit, lijkt communiceren via brieven toch niet de meest aangewezen manier om uw zaak te laten behartigen.
"sowieso" schrijf je zo.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#62 , 03 mei 2017 17:28

Hoe is dit afgelopen?
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#63 , 04 mei 2017 10:30

Topic starter was laatst op het forum actief in augustus 2016. Het zou me verwonderen als je nog een antwoord krijgt...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Bart Vissers
Berichten: 1564
Juridisch actief: Nee

#64 , 04 mei 2017 11:45

Had ik ook gezien. Maar had toch een aantal posts dus toch niet noodzakelijk een eenmalige bezoeker.
Ik heb absoluut geen probleem met foute antwoorden. Ik maak ze ook. Dat is een leerproces.
Wat me wel stoort zijn zij die eigenlijk wel beseffen dat ze fout zaten, maar stijfkoppig volhouden zonder een juridische onderbouw te geven.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”