Regering in Gebreke stellen hoe en naar welk adres?
Beste,
Ik ben een zelfstandige en voel mij door de nieuwe regering gediscrimineerd door de invoering van de Jobkorting.
De nieuwe regering geeft een korting door de beroepskosten forfait te verhogen in de personenbelasting, om zo werkende burgers te belonen.
Maar nu blijkt dat dat burgers niet allemaal gelijk behandeld worden, zelfstandigen bijvoorbeeld krijgen die korting NIET! (Wat is hun signaal? Dat zelfstandigen niet hard werken?)
Daardoor is het kostenforfait tussen zelfstandigen en werknmers nog groter geworden 3950 euro vs 2370 euro!
http://financien.belgium.be/nl/particul ... ke_kosten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarom wil ik weten hoe ik de regering daarvoor in gebreke kan stellen en welke procedures ik kan aanroepen en aan welke adressen.
Indien de Belgische overheid niet ingrijpt (omdat zij natuurlijk betrokken partij is) wil ik misschien ook direct weten bij welke europese isntitutie ik klacht zou kunnen indien voor deze discriminatie tussen burgers in de Belgische personenbelasting.
Alvast bedankt voor alle hulp die ik hier van jullie kan krijgen.