Rechtsgeldigheid vonnis

bald*no*locks
Topic Starter
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

Rechtsgeldigheid vonnis

#1 , 17 okt 2014 21:49

Geacht forum,

Laat ik voor de gemakkelijkheid mijnheer X en mevrouw Y gebruiken.

In hoeverre is een vonnis geveld door de rechter geldig als de aanspannende partij deze rechtszaak onder een valse identiteit heeft tot stand gebracht?

Dienst vreemdelingenzaken is op de hoogte gesteld van deze feiten door Y, deze hebben evenwel het onderzoek geschorst.

X spant voortdurend rechtszaken aan tegenover Y (de ex-partner) inzake de opvoeding van hun kind.

X weigert het kind psychologische hulp te laten ondergaan, en neemt ook steeds de benodigde bril en medicijnen af van het kind tijdens week/week regeling.

Verslagen van thuisbegeleiding worden gemanipuleerd ten voordele van X, Y heeft uiteindelijk de begeleider duidelijk gemaakt dat als er nog zaken verdraaid zouden worden, zij klacht zou neerleggen.

Het gevolg hiervan is dat de rechter steeds in het voordeel van X beslist.

Kan ik Y aanraden haar beklag te doen bij het Centrum voor gelijke kansen en rechten?

Kan zij de rechter laten wraken?

Zijn de gevelde vonnissen door de rechter geldig, daar X de rechtszaken onder een valse identiteit heeft aangespannen en hiermee zich ook schuldig heeft gemaakt aan valsheid in geschriften?

Graag jullie advies,

Dank bij voorbaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
giserke
Berichten: 2434

#2 , 18 okt 2014 00:03

Een vonnis van de rechtbank is altijd rechtsgeldig.
Als U meent dat het vonnis gebaseerd is op valse elementen, zult U in beroep moeten gaan.
En uw advocaat zal dit moeten aantonen.

bald*no*locks
Topic Starter
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#3 , 18 okt 2014 00:28

Ik stel de vraag voor iemand anders hoor Giserke.

Wat ik van mevrouw Y mag vernemen is dat zij van haar advocaat de feiten inzake valse identiteit(en) niet kenbaar mag maken.

Mijnheer X doet wat hij wil, ook al beslist de rechter zo, hij gaat dwars liggen en krijgt steeds zijn zin.

Dossiers worden gemanipuleerd in het voordeel van mijnheer X, en het begint sterk te lijken op een soort van bescherming van X.

Maar ik zal uw advies doorgeven aan mevrouw Y.

Merci

Reclame

giserke
Berichten: 2434

#4 , 07 nov 2014 16:48

Dan zal U moeten zeggen dat ze een betere advocaat moet nemen.


Laatst omhoog gehaald door bald*no*locks op 07 nov 2014 16:48.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”