Dossier jeugdrechtbank

Elin
Topic Starter
Berichten: 1

Dossier jeugdrechtbank

#1 , 03 jul 2007 22:54

ik wou gewoon eens vragen of het mogelijk is, indien iemand als minderjarige een dossier had bij de jeugdrechtbank, achter dat dossier of dat dossiernummer te geraken?
De vader van mijn dochter(7maanden oud) met wie de relatie is afgesprongen dreigt met gerechterlijke stappen opdat het bezoekrecht bij hem (dit is dan bij zijn moeder bij wij hij nog officieel woont) zou kunnen plaatsen. Ik heb hier echter bezwaren tegen en zou het bezoekrecht liever bij mij doen plaats vinden. Deze bezwaren zouden gaan over feiten als regelmatig(dagelijks) gebruik van soft-drugs, hygiene en enkele jaren geleden neiging tot agressiviteit. Mijn advocaat had mij aangeraden indien ik aan dat dossiernummer zou kunnen geraken dit zou kunnen helpen in mijn zaak, Helaas is zijn moeder in het bezit van al deze papieren, vandaar mijn vraag,

groetjes
elin

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#2 , 07 jul 2007 02:58

Alle informatie over het al dan niet bestaan van een Jeugddossier omtrent Uw kind kan u als moeder bekomen (ook inkijken) bij de griffie van de Jeugdrechtbank.



RR

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”