advocaat maakt fout en wil deze niet rechtzetten!

martizio
Topic Starter
Berichten: 81

advocaat maakt fout en wil deze niet rechtzetten!

#1 , 24 jun 2013 20:54

Mijn advocaat heeft een fout gemaakt door mn ex teveel uit te laten betalen langs onze rubriekrekening van de schuldbemiddeling en wil het nu niet rechtzetten.
Tenzij we hem op nieuw betalen.
zij beweerde 4 maand geen allimentatie gehad te hebben , terwijl het maar 3 maand was. dit hebben we kunnen aantonen door bewijs van de bank.
Ik heb dit bewijs ook binnengebracht bij onze advocaat maar hij is het kwijt.
Hij heeft de opdracht gegeven aan de schuldbemiddelaar om mn ex 2000e uit te betalen ipv 1500e
Nu wil ik die 500e terug hebben en hij negeert ons volledig als ik hem bel of mail(.hij is onze advocaat.)

Ik wil nu opnieuw het bewijs opvragen bij de bank, dat mij wel weer 10e kost.
Maar wat moet ik dan doen? Weet iemand hier een antwoord op? Kan ik mijn advocaat aanklagen of iets omdat hij een fout maakte, en deze weigert recht te zetten , tenzij ik hem opnieuw betaal!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 24 jun 2013 22:02

Eens vriendelijk contact opnemen met diens voorzitter van de balie? Dat werkt meestal louterend.

martizio
Topic Starter
Berichten: 81

#3 , 25 jun 2013 11:59

Heb ik gisteren gedaan, een mailtje naar de stafhouder :-) nu afwachten!

Reclame

nini
Berichten: 7

#4 , 22 jul 2013 07:55

Ik heb ook klacht ingediend bij de stafhouder tegen mijn advocaat omdat ik niet alleen onrechtvaardig maar eveneens met ernstige financiële schade werd behandeld een rechtszaak voor de rechtbank van eerste aanleg. Mijn tegenpartij is zowel advocaat als burgemeester wat eigenlijk onverzoenbaar is in een zaak van bedrog, verborgen gehouden gebreken en stedenbouwkundige overtredingen.De handtekening van de burgemeester staat op alle documenten van het bouwdossier en toch heeft hij tegenovergestelde verklaringen gedaan. Er werd eveneens een BEWIJSBAAR oneerlijk gerechts deskundig onderzoek gevoerd, waarbij mijn advocaat de reeds geplande hoorzitting in de raadkamer heeft laten annuleren zonder mijn akkoord. Dit alles kan ik met bewijzen staven maar ik werd zelfs niet gehoord door de stafhouder. Mijn ervaring is alleszins dat de stafhouder eerder PRO advocaat heeft reageert dan hem terecht te wijzen voor bedrog en gemaakte fouten.

Ik hoop dat het bij u anders mag verlopen. Wens je in elk geval alle succes.

Vriendelijke groeten
Inina

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”