me ex en ik waren al 1 jaar een half uit elkaar me zoon kwam elk weekend en elke vakantie bij mij zat in school bij papa omdat ik niet wilde zomaar veranderen van school midden het schooljaar toen me zoon vroeg in juni 2012 of hij bij mij mocht wonen en bij mij nr school mocht in de grote vakantie was hij in de week bij mij en weekend bij papa dus in de grote vakantie heb ik me zoon gedomicilieerd bij mij en bij mij nr school laten gaan ondertussen liep de zaak in kortgeding omdat de papa niet akkoord was heb de zaak verloren en me zoon moest terug nr zijn vroegere school ik kreeg op mijn kop omdat ik me zoon weggetrokken had uit zijn bekende omgeving dit was oktober 2012 in het vonnis staat duidelijk dat me zoon nr die school moet maar nu maart 2013 verhuist meneer zelf nr gent en versteekt me zoon van school hij heeft zo gepleit over die bekende omgeving en doet het nu zelf hij verbreekt toch zo het vonnis????????
ik ga in beroep met de uitspraak van kortgeding maar
komt pas voor in januari 2014 dit is lang en ben bang dat ze zullen zeggen ja hij is nu al zolang bij zijn papa wat kan ik eraan doen want hij heeft het vonnis verbroken????