In vraag stellen beslissing rechter

jf3
Topic Starter

In vraag stellen beslissing rechter

#1 , 29 mar 2013 12:10

Na 6 jaar procederen ivm een poging tot omzeielen van de wet Breyne en talrijke gebreken aan mijn huis heeft de rechter een beslissing genomen.
De vergoeding die ik krijg dekt ongeveer de helft van mijn gerechtskosten, voor het laten herstellen van de gebreken en voor bijna 20.000 euro andere kosten schiet geen cent over.
Nu heeft de rechter met een aantal bedragen helemaal geen rekening gehouden, met als argument dat er geen bewijs van betaling werd geleverd.
Het gaat hier om 12.000 euro aan de metser en 20.000 euro aan een expert die niet door de rechter werd aangesteld (degene die wél door het gerecht werd aangesteld heeft de kosten ernstig onderschat en zelfs geweigerd bepaalde problemen te bestuderen).
Nu heeft mijn advocaat me nooit gevraagd deze bewijsstukken te leveren.
Kan ik hier nog iets aan doen?
In beroep gaan en verder beroep doen op een advokaat zie ik niet zitten, ik werd al genoeg uitgemolken...

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding