Hopelijk maken jullie dit nooit mee:
Je komt thuis je test vast dat de voordeur niet meer afgesloten is zo als je die had achtergelaten.
In het slot is zijn enkel gaten geboort maar geen probleem de deur staat nog open dus je kan binnen.
Je vind dan toch een brief dat er een gerechtsdeurwaarder is over de vloer gekomen tegen de middag nu zijn we avond dus ik stel vast dat de deur tot nu onbewaakt is geweest.
Ik was er niet goed van want die man kwam voor iemand anders die ook bij ons woonde en heeft gewoon ins onze spullen zitten kijken en die dan onbewaakt achtergelaten.
Wij wisten tot toen van niks nog dat hij ging komen nog dat er probleem waren.
Ik heb ook mijn bericht aan De Nationale Kamer van de Gerechtsdeurwaarders geschreven en daar zeggen ze dat het wel kan dat gerechtsdeurwaarders niet verplicht zijn het slot te veranderen (hij zou dit niet vervangen hebben om ons niet opkosten te jagen.)
Op dit bericht dat ik had terug gekregen heb ik gevraagt wie er dan eigenlijk moet opdraai als er na de inbraak van de gerechtsdeurwaarder een echt inbreker via de voordeur die gewoon openstaat op bezoek zou gekomen zijn.
Hebben jullie dit ook al meegemaakt of heeft er iemand raad?