Juridisch adviseur gezocht sociaal recht, dringend

Lotje2
Topic Starter
Berichten: 31

Juridisch adviseur gezocht sociaal recht, dringend

#1 , 16 apr 2007 23:49

Hallo,

ik zoek voor een kennis snel een eerlijk en empathievol juridisch adviseur in het sociaal recht, ook tegen betaling, OF een pro deo advocaat die bereid is ?cht te helpen, OF een ombudsdienst. Dit i.v.m. invaliditeitskwesties bij het FOD en beroepsprocedures voor de arbeidsrechtbank. Wie kan me helpen zo iemand snel te vinden? Heel hartelijk bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Help_wanted
Berichten: 55

#2 , 17 apr 2007 00:59

Eens proberen bij je vakbond?

Lotje2
Topic Starter
Berichten: 31

#3 , 17 apr 2007 03:39

De vakbond??? Houden die zich niet enkel bezig met arbeidskwesties? Deze zaak heeft niets te maken met werkgevers en werk e.d. ... Het gaat hier om het FOD (Federale Overheidsdienst, inkomensvervangende uitkeringen), dit is geen zaak via bvb. de ziekenkas. Ook de ziekenkas heeft hier niets mee te maken. Dit nog even ter informatie omdat nogal eens verwarring hierover ontstaat (vele mensen lijken te denken dat een uitkering enkel via ziekenkas gaat)

Reclame

Help_wanted
Berichten: 55

#4 , 17 apr 2007 03:46

De vakbond heeft normaal gezien een juridische afdeling waar sociale wetgeving wordt behandeld.

Bv.: http://www.abvv-scheldeland.be/home.html
ga dan naar "diensten" en dan "sociaal recht".

Ik zou dus zeker eens gaan luisteren bij je vakbond, ook al heeft het niks met je wergever te maken.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”