Zelf VOV en iemand gaan bezoeken?

Fairy
Topic Starter
Berichten: 10

Zelf VOV en iemand gaan bezoeken?

#1 , 03 jan 2007 13:08

Ik ben zelf VOV, maar heb niet ??n dag vastgezeten. Onlangs is een goede vriend van me opgepakt en deze verblijft nog zeker een maand in voorhechtenis. Mag ik als VOV zijnde (duurt tot 18/01 en dan evaluatie), en ook geen bloedverwant zijnde, hem gaan bezoeken of word dit zowiezo geweigerd?

MVG

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#2 , 03 jan 2007 13:45

Beste,
Wat je niet zou mogen doen is de voorwaarden schenden.
Voor de rest ben je vrij.
RR

Fairy
Topic Starter
Berichten: 10

#3 , 03 jan 2007 17:29

Mijn voorwaarden worden perfect opgevolgd en hebben absoluut niets met die goede vriend te maken. Dus in principe kan het dan geen kwaad? Komt mijn OR dit dan te weten of staat dat daar volledig van los aangezien onze problemen geen verband hebben met elkaar.

MVG

Reclame

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#4 , 03 jan 2007 18:09

Een OR heeft verregaande bevoegdheden om onderzoeken te verrichten en dat hoort ook zo te zijn. Wat de OR en de Procureur des Konings intresseren of U in staat bent om zich te houden aan de voorwaarden.

Voor de rest... U bent vrij en net als alle andere gewoon ervoor zorgen dat je niets doet wat niet toegelaten is volgens de strafwet

RR

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”