jeugdrechtbank speelt met de mensen hun voeten!!!

mamabengels
Topic Starter
Berichten: 1

jeugdrechtbank speelt met de mensen hun voeten!!!

#1 , 28 dec 2006 18:18

jeugdrechtbank speelt met mensen hun voeten!!!

ik ben mama van 24jaar,mijn 2 jongens zitten nu maart 2jaar geplaatst via jeugdrechtbank,ik weet dat er in het verleden problemen waren tussen mij en mijn partner maar nu zijn we sinds meer dan een jaar terug samen.
we hebben ondertussen een dochtertje van 7 weken oud.
we hebben een heel nieuwe start genomen,huis verkocht,nieuw appartement,nieuwe meubels alles erop en eraan heb kind en gezin die 1per week langs komt en een vroedvrouw die 3 x per week langs komt en die zien dat we veranderd zijn.
we vragen nu om stilletjes aan ons kindjes terug te krijgen.
weekend per weekend.
kind en gezin staat mee achter deze beslissing.
wij zijn ten einde raad.
en we worden van kastje naar de muur gestuurd.
zelfs de advocaat krijgt geen reactie's van de rechtbank.
ik weet niet meer wat we nog meer kunnen doen om onze kinderen terug te krijgen.
je kan mij bereiken op knorretje23j@hotmail.com

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#2 , 03 jan 2007 03:43

Dit zijn vaak gevoelige kwesties. De advocaat kent hier wel degelijk een paar basisregels waar elke rechtbank zich moet aan houden. Je advoaat kan/moet je informeren over de stand van het dossier.

dus... helaas dat ik het zo moet stellen
"terug contact opnemen met je advocaat"

Als de advocaat je geen informatie kan verschaffen, kom je terug naar dit forum en tracht de zaak te verduidelijken

RR

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”