Pro-deo advocaatje - Lang verhaal maar toch lezen aub.

durumke
Topic Starter

#16 , 09 apr 2007 15:14

Leest hier dat iemand nog wel.??????????????????
Ik wil alleen maar weten of ze mij, zonder iets te laten weten, zonder inkomsten zetten.
Ik weet ook wel dat dat dossier van A naar B moet maar dat is GEEN reden om mijn geld NIET te storten he?
Ik heb ondertussen al een mailtje gestuurd naar mijn vorige schuldbemiddelaar, maar geen antwoord tot nu toe.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#17 , 09 apr 2007 16:07

Ja, we lezen dit ... maar niet iedereen heeft tijd om dat dagelijks te doen ... bovendien is het redelijk moeilijk om tussen je schuttingtaal het echte bericht nog te lezen.

Alvast een tip: in conflictsituaties hebben mailtjes geen waarde ... aangetekende brieven wel.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

durumke
Topic Starter

#18 , 09 apr 2007 16:15

Weer zo een antwoord waar je totaal niets aan hebt.

Reclame

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#19 , 09 apr 2007 16:38

ja ik heb het gelezen, maar op de wijze waarop je reageerd, zal ik niet geneigd zijn om de draad nog verder te blijven opvolgen, maar wel om af te haken

RR

durumke
Topic Starter

#20 , 09 apr 2007 18:33

Zeg dan eens hoe ik moet reageren?????
Ik wil alleen mijn geld. Of moet ik maar op mijne kop laten schijten.
Aan jullie heb ik ook niks, heb al spijt van dat hier allemaal neer te pennen.
Een forum noemen ze dat dan.
Kus mijn kloten, ge kunt allemaal de pot op.

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#21 , 09 apr 2007 19:53

Om dit forum verder te kunnen laten groeien kan men zich best schikken naar volgende en heel korte en heel begrijpbare regels/afspraken hoe men best kan reageren

http://www.juridischforum.be/forum/viewtopic.php?t=5

Niet dat men van het JF wonderen mag verwachten, maar als men zich naar die regels schikt krijg je normaliter vrij snel antwoord of advies.

Er staat in deze draad overigens al heel wat antwoorden of adviezen

RR

durumke
Topic Starter

#22 , 10 apr 2007 11:22

Ik weet dat er regels zijn waar men zich aan moet houden.
Ik ben nog niet dement hoor.
Maar ondertussen is het 10 april en het is geleden van 6 maart dat ik nog eens een eurootje heb gehad he. Ik maak mij daar razend om.
Ik weet dat dat verkeerd is, maar kan mij dan niet inhouden en moet mijn frustraties ergens kwijt.
En daarom vraag ik het nogmaals:
is dat wettelijk toegelaten dat ze mij zomaar zonder inkomsten zetten????
Om aangetekende brieven te schrijvenheb ik geen geld want ik kan die postzegel niet betalen. Ik moet ook nog eten he.
Ik gedraag mij onnozel en mijn uitlatingen zijn niet op zijn plaats, maar het wordt mij teveel.

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#23 , 10 apr 2007 15:59

Hoe dan ook, draag in de toekomst zorg voor je postings
is dat wettelijk toegelaten dat ze mij zomaar zonder inkomsten zetten????
Niet direct mijn domein (wees dan ook niet boos op mij dat ik antwoord), maar ik zou zeggen "ja, er zijn een aantal gevallen waar mensen totaal zonder inkomen komen te zitten" , vaak omdat men tussen de mazen van het (vang)net valt. In die situaties, die vaak maar tijdelijk zijn kan ik me inbeelden dat je steun zal moeten zoeken bij vrienden en kennissen, en ja dat zal een pijnlijke ervaring zijn. In Uw geval zal het zoals U aangeeft best kunnen dat het dossier van A naar B moet en ook daar had A rekening moeten mee houden.
Om aangetekende brieven te schrijven heb ik geen geld want ik kan die postzegel niet betalen.
Dat was ook mijn allereerste bedenking. Je zit nu eenmaal niet in een positie waar je veel van Uw oren zal kunnen maken, het komt allicht terug als een boomerang als je dit wel doet.

Wat rest? / Wat kan ik voor je betekenen? Volgens mij zal je een tijdje door een moeilijke periode moeten. Tracht in de mate van het mogelijke dit te aanvaarden en de dingen die je strikt noodzakelijk zijn, zou ik zoveel mogelijk overboord gooien. / Wel ik kan de draad mee opvolgen, maar besef dat mijn bijdrage hooguit maar een schrale troost kan betekenen.

RR

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#24 , 10 apr 2007 16:41

Durumke,

Dat je situatie je kwaad maakt, ik kan daar gerust inkomen. Reageer je frustraties echter niet af op mensen die daar niks mee te maken hebben.
Nog ??n reactie zoals je voorgaande en ik wis het topic zonder verdere waarschuwing.

Dank voor het begrip,
De webmaster

durumke
Topic Starter

#25 , 11 apr 2007 02:03

Wis maar
Laatst gewijzigd door durumke op 24 jul 2014 02:20, 1 keer totaal gewijzigd.

durumke
Topic Starter

#26 , 12 apr 2007 17:29

Donderdag 12 april 2007.
Nog steeds geen enkele euro gekregen.

durumke
Topic Starter

#27 , 13 apr 2007 12:43

Vrijdag 13 april en nog steeds geen euro's te zien alhoewel het al van 6 maart geleden is dat ik nog eens iets heb gehad.
Heb ik dan, als Belg zijnde, helemaal GEEN rechten??? Ik stap naar de politie en ga een officiele klacht neerleggen. Wie denken die advocaten wel dat ze zijn???????????????????????????

durumke
Topic Starter

#28 , 14 apr 2007 12:31

14 april en nog steeds niets. Het zijn zware dagen.

durumke
Topic Starter

#29 , 08 mei 2007 18:35

Nu had ik graag eens een eerlijk en duidelijk antwoord hoor want ik begrijp het echt niet meer.
Laatst gewijzigd door durumke op 24 jul 2014 02:19, 1 keer totaal gewijzigd.

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#30 , 08 mei 2007 21:29

De rechter ziet toe op de naleving van de bepalingen inzake de collectieve schuldenregeling. Stelt hij een verzuim vast in hoofde van de schuldbemiddelaar, dan geeft hij hiervan kennis aan de procureur des Konings, die oordeelt welke tuchtrechtelijke gevolgen zulks kan meebrengen of aan de in ? 1, tweede streepje, van dit artikel, bedoelde bevoegde overheid. (art. 1675/17, ? 3 Gerechtelijk Wetboek).

Schrijf naar de beslagrechter en doe daar uw beklag.

scorpioen

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”