deputatie

mtd
Topic Starter
Berichten: 8

deputatie

#1 , 26 aug 2010 21:15

even geleden hebben we gehoord dat onze bouwaanvraag afgewezen is en dus beroep aangetekend moet worden bij de deputatie

We hebben een advocaat ingeschakeld om het beroep in te dienen , maar toch voel ik mij niet al te zeker over enkele dingen, of hoop ik ook dat er iemand mij iets kan leren uit eigen ervaring.

Alle raad die u maar heeft is meer dan welkom !!! :)

vriendelijke groeten,
Tom
Laatst gewijzigd door mtd op 05 sep 2010 12:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 27 aug 2010 11:11

Vooral doen .... dan zal vb de FGP plots aan uw deur staan om eens een babbeltje te doen over passieve en actieve corruptie.
Heel leerzaam … x tijd daarna mag je dan een causerie bijwonen waar jij het voorbeeld zal zijn. Op het einde ontvang je dan een bewijs voor je deelname.

werkstudent
Berichten: 52

#3 , 27 aug 2010 11:14

Ik zou dat inderdaad ook niet doen. Hoewel ik ook de verhalen ken van mensen die overtuigd stemmen voor een bepaald politicus (in casu één van de voorvechters van de BHV-splitsing...) omdat die "met hen meegegaan is naar de provincie voor hun huis".

Doen wat ge niet laten kunt dus, maar ook op de blaren gaan zitten wanneer ge uw gat verbrandt!

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”