advocaat wil niet antwoorden

Cindy
Topic Starter
Berichten: 33

advocaat wil niet antwoorden

#1 , 01 sep 2006 14:56

Help,... reeds meer dan 2 maanden probeer ik contact te hebben met mijn advocaat. Ik heb al verschillende emails verstuurd en al een paar keer gebeld ... toch belt hij niet terug?

Hoe lang mag mijn advocaat mij zo blijven negeren? Ik kan toch niet meer doen dan wat ik doe?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bjorn Ketels
Berichten: 148
Locatie: Pittem

#2 , 01 sep 2006 19:02

Help,... reeds meer dan 2 maanden probeer ik contact te hebben met mijn advocaat. Ik heb al verschillende emails verstuurd en al een paar keer gebeld ... toch belt hij niet terug?

Hoe lang mag mijn advocaat mij zo blijven negeren? Ik kan toch niet meer doen dan wat ik doe?
Daarvoor zijn niet echt vaste regels bepaald...

U kunt wel steeds contact opnemen met de stafhouder van de lokale balie waaraan Uw advocaat verbonden is om Uw probleem voor te leggen. De betrokken stafhouder vindt U makkelijk terug via de website van de Orde van Vlaamse Balies (http://www.advocaat.be). Daar klikt U links op "lokale balies", en vervolgens op de balie waaronder Uw raadsman ressorteert. Zo komt U op een informatiepagina, waarop U tevens de co?rdinaten van de stafhouders terugvindt.

Bjorn.
[b]"[i]Cedant arma togae, concedat laurea linguae[/i]", Marcus Tullius CICERO, De Officiis 1, 22, 77.

"[i]Inter utrumque tene[/i]", Publius Ovidius NASO, Metamorphoses 2, 140.[/b]

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”