procedure, speler en instellingen

waldolala
Topic Starter
Berichten: 49
Juridisch actief: Nee

procedure, speler en instellingen

#1 , 29 okt 2023 10:22

Veroordeelde weigerde schadevergoeding te betalen. Uitvoerend beslag gelegd op de ONROERENDE goederen van die persoon. Is ondertussen overleden. In het onroerend goed bevinden zich ook nog roerende goederen van mij en daarvan is een PV opgemaakt door de politie met de vermelding van de goederen die ik terug wil. De notaris was hiervan op de hoogte. Uitvoerend beslag uitgevoerd door de notaris. Het onroerend goed is samen met de roerende goederen van mij "uit de hand " verkocht door de notaris onder de geschatte waarde ( mijn schadevergoeding is gedekt door de verkoop).
De notaris zegt dat ik contact moet opnemen met de koper voor het terugkrijgen van mijn goederen. Een persoon die bezig was met de opruimingswerken aan het verkochte goed beweert de nieuwe eigenaar te zijn maar zegt niets af te weten van mijn goederen. Dus geen teruggave. Blijkbaar mag mijn advocaat niet weten van de notaris wie de nieuwe eigenaar is en zou hiervoor opzoekingen moeten doen via het kadaster.
Ik heb de indruk dat hier onregelmatigheden zijn gebeurd. Kan de notaris zomaar mijn goederen verkopen samen met het onroerend goed zonder mij te contacteren ? Hoe krijg ik nu mijn goederen terug ?

mava105
Berichten: 22301
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 29 okt 2023 17:07

Was de notaris ervan op de hoogte dat die goederen van u waren, en niet mochten worden verkocht, en dit op een aantoonbare wijze, dus geen telefoon of mailtje?

waldolala
Topic Starter
Berichten: 49
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 okt 2023 17:59

Ik denk dat hij door de advocaat hiervan op de hoogte werd gebracht

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”