Word ik geinformeerd van het gevolg dat wordt gegeven na verhoor ALS VERDACHTE?

sbgr
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Word ik geinformeerd van het gevolg dat wordt gegeven na verhoor ALS VERDACHTE?

#1 , 20 jul 2023 15:54

Goededag,

Ik ben vorig jaar in juni enkele keren verhoord voor verschillende lasterlijke aangiftes die er tegen mij gebeurd zijn.

Eigenlijk ben ik eerder het slachtoffer dan een dader in het verhaal, en ik denk dat dit steeds tijdens de verhoren ook wel duidelijk is geworden voor de rechercheurs.
Om een erg lang verhaal kort te maken, zijn de mensen die deze valse aangiftes tegen mij hebben gedaan zelf door een ander voorgelogen. Men heeft zich laten manipuleren.
(En ik heb dan op mijn beurt zelf ook een aangifte gedaan tegen de personen die deze valse geruchten over mij gestart zijn)

Sindsdien heb ik helemaal niets meer gehoord over deze verschillende dossiers waarin ik beschouwd was als verdachte.
Aangezien ik ook heel wat bewijzen heb om mijn kant van het verhaal en mijn onschuld te staven, vermoed ik dat deze dossiers simpelweg gesponeerd werden.

Ik vroeg mij bij deze af of ik als verdachte na een verhoor ook op de hoogte gehouden wordt van verder vervolg van het dossier?
Uiteraard mag je een brief verwachten bij dagvaarding, maar word ik bijvoorbeeld ook op de hoogte gesteld bij seponering?

Of mag ik er van uit gaan dat deze verschillende dossiers geseponeerd zijn nu ik meer dan een jaar later niets meer gehoord heb?

Inazuma
Berichten: 9788
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 20 jul 2023 20:20

Uiteraard mag je een brief verwachten bij dagvaarding, maar word ik bijvoorbeeld ook op de hoogte gesteld bij seponering?
Neen, dan hoor je gewoon niks meer ...

Als slachtoffer krijg je wel melding wat er met de klacht gebeurd is

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”