Probleem met advocaat

Andre23
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Probleem met advocaat

#1 , 12 apr 2023 15:25

Ik heb volgend probleem met advocaat
Een aantal maanden geleden een procedure gestart en intussen kom ik recent te weten dat hij reeds Alle emails naar een verkeerd emailadres gestuurd heeft.
Ik stuurde af en toe een email ook met de vraag hoe het zat en ik kreeg als laatste antwoord dat hij mij zou inlichten indien er een vonnis is.
hij antwoorde op mijn mails dus enkel als ik mailde, als hij een mail opstelde stond mijn emailadres verkeerd in zijn systeem...
Ook heb ik meteen een procedure aangevraagd bij aanvang die hij vergeten vragen heeft bij de rechtsbank, hier heb ik ook meermaals gevraagd hoe het ermee zat door de maanden maar steeds geen antwoord.
Ook op vandaag geen enkele brief per post ontvangen en dit liet ik 2 maand geleden ook al weten nog niks ontvangen te hebben met post

de advocaat neemt geen enkele verantwoordelijkheid en intussen is er een uitspraak die dus ook niet in mijn voordeel is.

Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 12 apr 2023 15:37

Hebt u ook een AS gestuur met Antwoord / Reponse kaart waar ineens ook aangegeven werd dat mail adres fout is?

Andre23
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 apr 2023 16:17

Na elke email van mij kreeg ik soms antwoord maar niet altijd.Dan is het uiteraard het juiste mailadres omdat hij mijn email beantwoord:
Telkens hij een Nieuwe email opstelde was het altijd naar het verkeerde emailadres van het begin dus.

Reclame


Andre23
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#5 , 12 apr 2023 22:25

zoals reeds vermeld heeft dit weinig zin ... het probleem zat niet langs mijn zijde.
Bovendien vind ik het wel heel raar, als je na 2 maand geen antwoorden krijgt op vele mails als adcocaat dater geen belletje gaat rinkelen of dat hij mij telefonisch contacteerd
Laatst gewijzigd door Andre23 op 12 apr 2023 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.

lukasi
Berichten: 1147

#6 , 13 apr 2023 08:04

Waarom blijf je halsstarrig weigeren om zelf even de puntjes op de i te zetten ?
Moest ik merken dat mijn advocaat mails naar een verkeerd mailadres stuurde dan zorgde ik er ZELF voor dat ik dit corrigeerde, via MAIL met antwoordbevestiging. Merk ik dat dit nog steeds verkeerd genoteerd sta dan zou ik zeker een AS sturen zo dat IK een bewijs heb dat ik het heb doorgegeven.
Wat doe JIJ ?
Niets

Andre23
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#7 , 14 apr 2023 09:05

Toch wel! ik stuurde meermaals per maand emails waar ik wel antwoord op kreeg.
gezien de procedure nog maar gestart was en zaken uitgesteld werden stelde ik me nog geen vragen
Als u steeds op emails die IK stuur antwoord krijgt dat kan je toch niet weten dat hij andere emails naar verkeerd emailadres stuurt ...

Andre23
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#8 , 14 apr 2023 09:47

Bovendien was ik er al klant en de andere zaken werden steeds goed opgevolgd

Andre23
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#9 , 20 apr 2023 00:30

De fout werd enkele weken geleden door de advocaat toegegeven en nu komen emails juist toe maar het kwaad is reeds geschied
Ook heb ik reeds een belangrijke afspraak gemist door zijn fout
Hij neemt geen enkele verantwoordelijkheid ...

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”