Videoopname gesprek advocaat met cliënt

Johan Van Roy
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Videoopname gesprek advocaat met cliënt

#1 , 19 feb 2023 20:53

Hallo
De laatste bespreking met mijn advocaat gebeurde om reden van beperkte beschikbaar van mijn advocaat via teams.

Ik was samen met mijn vriend die de teams opzette aan de ene kant en mijn advocaat was aan de andere kant.

Bij het begin van de meeting hebben we duidelijk gevraagd of mijn advocaat er een probleem mee had dat de meeting opgenomen werd. Dat was geen probleem.

Sindsdien heb ik al 3 mails gekregen van mijn advocaat om te bevestigen waarom ik deze meeting opgenomen heb.

Wat mag ik antwoorden om de teams opname niet onbruikbaar te maken in een rechtszaak tegen mijn advocaat?

De opname met beeld en geluid is een mp4 formaat. Mag ik dat gewoon op een usb bewaren of moet dit binnen teams blijven staan ?

Ter info : de communicatie met de advocaat liep echt niet goed de afgelopen jaren. Ik heb zelfs de stafhouder gecontacteerd om antwoord te krijgen. Het vertrouwen is weg en er is zelfs vermoeden van leugens over wat wel en niet gebeurde. In de teamsopname zijn deze zaken besproken.


Thanks
Johan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
KJ86
Berichten: 2663

#2 , 20 feb 2023 15:26

Gewoon wat dat je hier neerschrijft, dat je tot de conclusie bent gekomen dat de advocaat in gebreke is om de redenen besproken in het videogesprek dat je een compensatie (de schade die je geleden hebt) verwacht of dat je anders van plan bent om een geding te starten.

Franciscus
Berichten: 38590

#3 , 21 feb 2023 21:03

De tekst kan gebruikt worden dus het gesprek als men er beiden aan deelneemt.
Film niet is niet toegelaten.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”