Na inzage op de griffie zie ik dat er andere conclusies zijn neergelegd dan afgesproken met pro deo advocaat.

josi
Topic Starter
Berichten: 551

Na inzage op de griffie zie ik dat er andere conclusies zijn neergelegd dan afgesproken met pro deo advocaat.

#1 , 02 mei 2022 11:30

Na inzage van mijn vonnis op de griffie zie ik dat er heel andere conclusies zijn neergelegd door mijn pro deo advocaat dan afgesproken.
Ik had reeds dit vermoeden na het lezen van het vonnis en haar daarom gevraagd om me de laatst neergelegde conclusies te bezorgen maar er komt geen reactie.Ook had ik haar voordien gevraagd of ik mijn kosteloze rechtsbijstand niet moest verlengen maar dit was niet nodig volgens haar,ze ging dit zeker vermeldden.
In het vonnis staat nochtans:Uit de beschikking van het bureau voor rechtsbijstand van 22 september 2020(gevoegd als bijlage aan de inleidende dagvaarding)
blijkt dat aan ....gedeeltelijke kosteloze bijstand werd verleend,maar dat deze beschikking slechts geldig was voor de periode van één jaar vanaf de datum van uitspraak.De beschikking tot gedeeltelijke kosteloze rechtsbijstand is bijgevolg vervallen.Er wordt thans niet gevraagd om kosteloze bijstand toe te kennen.
Er worden overigens ook geen stukken bijgebracht die zouden toelaten een dergelijk verzoek te beoordelen.

Kan iemand me raad geven,het vonnis had heel anders geweest indien mijn advocaat de juiste conclusies had ingediend!Ze liet me ook weten dat ze niet meer als pro deo werkt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38601

#2 , 20 mei 2022 12:27

Ga direct naar een caw.be in uw omgeving.
Stel advocaat via een AS ook vandaag nog in kennis dat ze niet doet wat u gevraagd hebt en waarom niet.
U uitdrukkelijk gevraagd hebt hoe het zat ( vermeld datum) in het gesprek of mail??
AS in tweevoud een voor u en een voor haar versturen met een Antwoord / Reponsekaart dan krijgt u die terug met een handtekening.
Vermeld in AS dat u ook een gewone brief zal sturen en verwijs in de brieven naar de andere brief.
Bij terug aankomen brieven uiteraard afgesloten bewaren voor rechter.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”