datum van zitting, vermeld in vonnis, klopt niet met realiteit. Kan dit 'gevolgen' hebben?

Philippe68
Topic Starter
Berichten: 103
Juridisch actief: Nee

datum van zitting, vermeld in vonnis, klopt niet met realiteit. Kan dit 'gevolgen' hebben?

#1 , 26 apr 2022 16:02

Graag volgende, misschien 'belachelijke' vraag (alvast dan hierbij al mijn excuses!):
Het vonnis van de vrederechter vermeldt: "de vrederechter heeft de partijen gehoord in hun middelen en conclusies op de zitting van 29 maart 2022. De debatten werden gesloten op de zitting van 29 maart 2022. ..."
De zitting was echter op 1 maart, niet op 29 maart. Kan dit gevolgen hebben? Moet ik de griffie hierover contacteren?
Ik zou denken dat die 'foutieve' vermelding niets afdoet van de uitspraak op 19 april, maar voor mijn gemoedsrust dat tegenpartij hier geen 'misbruik' van zal kunnen maken, leg ik het hier toch graag even voor.
Alvast hartelijk dank voor mogelijke informatie!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
DeValk70
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 mei 2022 09:36

Werd het vonnis betekend ?

Philippe68
Topic Starter
Berichten: 103
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 mei 2022 08:58

à DeValk70: ja, het vonnis werd inmiddels betekend op 2 mei 2022.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”