Vonnis rechtbank ontvangen en er staat er naamsverwisseling in

josi
Topic Starter
Berichten: 551

Vonnis rechtbank ontvangen en er staat er naamsverwisseling in

#1 , 06 apr 2022 20:07

Vonnis rechtbank ontvangen,ik was de eiser.Het gaat o.a. over een inkortingsvordering omdat mijn vader alles aan zijn partner overgeschreven heeft via maandelijkse overschrijvingen.Rechtbank geeft me gelijk op sommige punten maar niet op hetgeen ik echt wou bekomen.Mijn toegewezen advocaat is een pro deo en ik heb reeds meerdere fouten die ze gemaakt heeft ondervonden.Zo is deze zaak lang uitgesteld wegens corona en was mijn tweedelijns gedeeltelijke kosteloze bijstand juist verlopen en nadat ik haar dit gevraagd had via mail liet ze me weten dat ik enkel dit opnieuw zou moeten aanvragen als ik de zaak zou winnen.Dus heb ik niks aangevraagd,de rechter vind sommige punten gegrond en geeft me gelijk en op andere niet.Nu worden de gerechtskosten verdeeld aangezien er niet meer bewezen is dat ik nog gedeeltelijke kosteloze rechsbijstand heb!Dit is in mijn ogen een fout van mijn advocaat of vergis ik me!
Op een bepaald punt in het ontvangen vonnis waarbij staat de inkortingsvordering ongegrond is is mijn voornaam juist maar mijn achternaam ineens die van de tegenpartij.Mijn advocaat heeft dit zelfs niet opgemerkt.
Is dit een grove fout,genoeg om het vonnis laten te niet te doen of moet ik dit enkel als een verstrooidheid van de rechter zien?
Vriendelijk bedankt.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding