Familierechtbank - conclusie

Koolmeesje
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Familierechtbank - conclusie

#1 , 26 mar 2021 18:46

Hallo lezer van dit bericht,

Ik ben door ex-vriend (feitelijk samenwonend) via een verzoekschrift op de rechtbank moeten komen voorbije woensdag voor een verblijfsregeling voor onze 13-jarige dochter. Ik ben daar zelf geweest, zonder advocaat en de papa dus met advocaat.
Ik heb nog niets aan de tegenpartij gestuurd en dus ook niet aan de rechter omdat ik dacht dat ik dat daar kon afgeven. :? De rechter zei: "jullie mogen terug komen op 20 oktober 2021"
Wanneer moet ik nu mijn conclusie en stukken naar de rechter sturen en naar de tegenpartij? Even ter info dat onze dochter door de rechter kan gehoord worden in mei. (Datum door de rechter bepaald)

Ps: er is momenteel geen enkele regeling wat betreft onze dochter

Alvast bedankt voor het lezen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Koolmeesje
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 mar 2021 11:46

Niemand die weet wanneer ik ten laatste mijn conclusie en stukken moet opsturen?

Vandaag wel de brief, in verband met haar hoorrecht, voor de dochter uit de brievenbus gehaald.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”