valselijk beschuldigen

Sandro001
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

valselijk beschuldigen

#1 , 12 aug 2020 19:40

beste
heeft er iemand al een deskundig onderzoek gehad ivm misbruik en aangesteld door rechter.
Mijn ex heeft me valselijk beschuldigd gehad dat ik eigen zoon zou misbruikt hebben.Nu parket heeft al weten dat ik onschuldig ben.Heb mijn zoon 50/50 gekregen maar we moesten nog een deskundig onderzoek laten doen.Ik mijn ex en ons zoontje.Nu ben ik 2 keer bij die psycholoog geweest en enige wat die me vroeg was telkens uw ex beweert dit,uw ex dat en ook over de schuldvraag over het strafdossier(die eigenlijk al gebeurt is door de politie).Dit deskundigonderzoek zou meer een soort bemiddeling zijn,communicatie bevorderen enzo... Nu vraag ik mij af als die psycholoog het recht heeft mij vragen te stellen over een strafonderzoek die al voorbij is???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38603

#2 , 14 aug 2020 20:53

Psycholoog is aangesteld door de rechtbank en heeft dus uiteraard toegang tot het ganse dossier.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”