Verzoekschrift op tegenspraak

miche030561
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Verzoekschrift op tegenspraak

#1 , 08 mei 2020 11:11

Ik zou een verzoekschrift op tegenspraak willen indienen bij de rechtbank van eerste aanleg na een beslissing genomen door de fiscus mbt een vroeger ingediend bezwaarschrift tegen aanslag personenbelasting. Ik wens dit zonder advocaat te doen maar zou graag willen vertrekken van een voorbeeld lay out voor deze brief. Is dat ergens beschikbaar ?

Mvg,

Michel LUYCKX

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 mei 2020 13:29

Michel, ik heb al 4 mails langs PB JF verstuurd, die hier niet willen vertrekken en in postvak blijven staan.
Misschien met een PB uw mailadres meedelen ? ( volledig onder privacy van mijntwege ).

Reclame

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#4 , 18 mei 2020 12:25

Ik zou een verzoekschrift op tegenspraak willen indienen bij de rechtbank van eerste aanleg na een beslissing genomen door de fiscus mbt een vroeger ingediend bezwaarschrift tegen aanslag personenbelasting. Ik wens dit zonder advocaat te doen maar zou graag willen vertrekken van een voorbeeld lay out voor deze brief. Is dat ergens beschikbaar ?

Mvg,

Michel LUYCKX
Michel zijn profielgegevens goed ingegeven ?
Bij uw profiel :
Bij forum voorkeuren : wijzigen algemene instellingen : gebruikers kunnen contact met mij opnemen via email ja aanvinken
Indien niet kan u niet beantwoord worden.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”