Contract in tweevoud rechtsgeldig indien niet beiden ondertekend?

Betje20
Topic Starter
Berichten: 30

Contract in tweevoud rechtsgeldig indien niet beiden ondertekend?

#1 , 22 apr 2020 15:07

Ik heb een nieuwe Volkswagen uit stock besteld (huur/koop constructie). Exact op verkeerde moment, net voor de corona crisis. Ook kort daarna getekend voor het leasingcontract. Nu is de situatie van mijn bedrijf totaal veranderd. Ik kan onder geen mogelijkheid aan de betaalverplichting voldoen omdat de gehele omzet is weggevallen. Er moeten zelfs terugbetalingen plaatsvinden. Er is geen reserve om dit op te vangen. De auto staat nog niet op naam, dus er is nog geen kenteken. Wat zijn de opties om van de auto af te komen? Daarbij moet ik ook zeggen dat 1 van de 2 bestelbonnen bij de dealer niet volledig is getekend. De bon die ik heb gekregen heeft wel de handtekening van de dealer maar niet van mij. De andere bon heeft zeker wel mijn handtekening.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 apr 2020 15:20

Wat handtekening betreft is dit in orde, als u document de handtekening van de garage bevat is dit in orde,
Als het document van de garage de handtekening van u bevat is dit 100% in orde, dit is de normale werkwijze .u tekent voor hem, en hij tekent voor u
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 apr 2020 18:23

Ook op die manier zal je niet van de aankoop onderuit kunnen. Is al je 2é poging want begin maart ( zie je eerdere post ) was er zogezegd een probleem met de verzekering en wou je dat gebruiken om onder de aankoop onderuit te kunnen.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”