Openbare verkoop woning door strafrechtelijk bewarend beslag

Sara1989
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Openbare verkoop woning door strafrechtelijk bewarend beslag

#1 , 17 apr 2020 22:43

Er werd strafrechtelijk bewarend beslag gelegd in 2018 op de ruwbouw woning. Op deze woning rust een hypotheek van 250 000euro. Deze woning is tot op heden nog steeds niet afgewerkt/onbewoonbaar omwille van dat mijn toenmalige partner betrokken is geraakt in een drugszaak. Ik loste tot januari 2020 deze hypotheek verder af omdat ik hoopte dat de zaak spoedig zou voorkomen en het beslag zou opgeheven worden en ik de woning kon verkopen. Ik heb helaas ook nog een huur aftelossen en door de corona crisis is de rechtszaak weeral eens uitgesteld. Ik heb al verscheidene malen aan de bank en het coiv ophef en hulp gevraagd maar de bank zegt dat een openbare verkoop in dit geval de enige oplossing is. Ik ben ten einde raad, het geld om de hypotheek verder aftelossen tot de zaak voorkomt heb ik niet. Is een collectieve hier gepast of zal ik de schuldenlast alleen maar groter maken, bedankt voor jullie reactie

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding