aangetekende brief

KristinKnor
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

aangetekende brief

#1 , 20 mar 2020 17:47

Kreeg een aangetekende brief met als afzender de bewoner boven mij. Ik nam m aan, tekende verder niks, zag dat de brief van hem kwam, maar zag ook dat het adres niet klopte, nl verkeerder etage.
Ik heb zowizo geen zin om briefjes van de buurman te lezen, want mijn deur staat gewoon open als er wat is, dus zeker dit niet.
Wat kan ik ermee?
Ik heb niet eerder een brief ontvangen met de melding dat een aangetekend schrijven zou volgen. Ik weet dus niet waar de brief over gaat en denk dan ook dat t niet belangrijk kan zijn, wat denken jullie?
Er is bv niks gebeurt waardoor hij bv schade zou hebben ofzo.
Ik weet alleen dat hij zelf veel overlast veroorzaakt en ons wilt stangen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6856

#2 , 20 mar 2020 18:39

U hebt dus een aangetekende brief gekregen, op uw naam, maar hebt niets getekend. Heeft de postbode in uw naam (elektronisch) getekend?

En een aangetekende brief, zomaar voor zijn plezier?
Ik zou hem toch maar lezen ...

Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#3 , 20 mar 2020 18:57

wat staat er in de brief?

Reclame

jefke007
Berichten: 1812

#4 , 20 mar 2020 19:00

Kans bestaat dat de volgende brief van de rechtbank komt

Er wordt geacht dat je de inhoud van de brief kent, als je hem niet in ontvangst wil nemen

bosprocureur
Berichten: 6856

#5 , 20 mar 2020 19:04

Lees nu eens die brief, en antwoord ook eens op de vragen in mijn eerste antwoord.

En als u dan nog vragen hebt,stel ze dan hier aub.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”