vrederechter

deryckere martin
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

vrederechter

#1 , 28 jan 2020 17:22

Beste ,
Op 6/12/2019 merkte ik op dat al mijn geld van de rekening overgeschreven was op de rekening van de volmachthoudster. Ik heb die mens op de hoogte gebracht en die wist nergens van .Na alles na te zien bleek er phisching te zijn gebeurt op haar rekening ,alwaar de daders ook konden zien dat er volmacht rekeningen aanwezig waren.In deze heb ik onmiddellijk gevraagd mij de gestolen gelden terug te storten.Wat niet gebeurt is tot nog toe .Op 9/12/2019 heb ik wel klacht neergelegd bij de politie.De som van 1845€ ben ik kwijt , alwaar de daders 1380€ hebben doorgesluisd, rest 465€ die nog altijd op de rekening van de volmachthouder blijft staan.In deze is de volmachthouder geen gelden kwijt ,wel een derde partij waarvan er ook 250€ is doorgesluisd.Nu dit bedrag is eigenlijk mijn enige leefbedrag ,en was bedoeld om mijn belastingen te betalen .Voor een pro deo advokaat verdien ik waarschijnlijk teveel ,1430€ pensioen . Ik heb reeds een aangetekend schrijven gestuurd naar de volmachthouder maar die reageert niet ,ondertussen heb ik ook een aanvraag ingediend bij de vrederechter,maar zoals het nu zit zie ik ze wel niet opdagen.Daar sta ik dan zou ik denken.Wat is volgens jullie het beste middel om mijn centjes terug te krijgen .

Dank voor de hulp

ik heb mij nu reeds een beetje kunnen behelpen met mijn pensioen, maar het blijft heel krap leven.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 29 jan 2020 00:48

Als u die volmacht zelf gegeven heeft, kan u die ook weer intrekken.

(Of bedoelt u met volmachthouder een bewindvoerder , aangewezen door de Vrederechter ?)


Vraag is of uw volmachthoudster zélf nog aan de rekeningen kan .
Zouden tgv de klacht (of een klacht van haarzelf) wel eens geblokkeerd kunnen zijn door parket of de bank.
Minimum is dat zij u op de hoogte houdt wat er aan het gebeuren is ...

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”