Jury Assisen

Evelien013
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Jury Assisen

#1 , 07 okt 2019 10:11

Een dikke maand geleden is de politie aan mijn deur geweest om enkele zaken te bevragen ( samenstelling gezin en professionele bezigheid. Blijkbaar gewoon ter controle. De agente melde me dat ik blijkbaar opgeroepen zou worden voor een jury assisen op 15/10. Voordien heb ik geen brief ontvangen. Tot op vandaag 7/10 heb ik daar niest meer van gehoord?

Eerlijk gezegd is dit lastig ik ben kleine zelfstandige nog maar 2 maand opgestart en wat nu met de planning naar mijn klanten. Hoe lang op voorhand weet je normaal dat je die dag naar gerechtshof moet om dan al dan niet geloot te worden?

Heeft iemand een idee hoer lang gemiddeld zo'n jurering duurt.

Gezien ik net ben opgestart als zelfstandige maakt dit alles wel moeilijk en riskeer ik mijn klanten/ inkomen te verliezen. Mocht ik in loondienst zijn dan zou ik dit zeker opnemen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
TomStr
Berichten: 38

#2 , 10 okt 2019 09:50

Minstens 2 dagen voor het proces zal een gerechtsdeurwaarder aan de hand van een Pro Justitia de juryleden oproepen.

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 16 okt 2019 13:32

Ondertussen opgeroepen??

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”