Antencedentonderzoek / moraliteitsonderzoek tijdens de selectie proeven Inspecteur politie agent

Halim222
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Antencedentonderzoek / moraliteitsonderzoek tijdens de selectie proeven Inspecteur politie agent

#1 , 06 apr 2019 13:47

Ik heb wat twee vragen

Welke vragen gaan ze allemaal stellen tijdens de antecedentenonderzoek ?

1) Als er bijvoorbeeld 1 van de familieleden gekent is bij de politie wegens verkeer of wanbedrijf.Zou dat een belemmeringen zijn voor mij om te aanvaarden als politie agent.? Want normaal gezien als kandidaat bent ik toch niet verantwoordelijk voor hun daden toch ?

Want antecedentenonderzoek lijkt voor mij wat ingewikkeld om te begrijpen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Ghentian
Berichten: 859
Juridisch actief: Ja

#2 , 06 apr 2019 15:25

Je kan best eens een kijkje nemen op politieforum.be, daar staan veel ervaringen gepost inzake het traject.
Een blote eigenaar heeft geen vruchtgebruik; een naakte eigenaar geen kleren.

Issued
Berichten: 1227

#3 , 06 apr 2019 16:29

Je bent indd niet verantwoordelijk voor de daden van anderen, maar als je broer een van de grote jongens is in het Antwerpse cocaïne wereldje ga je toch een heel goede uitleg moeten hebben om nog bij de politie binnen te geraken.

Voor de rest is het belangrijk dat je open communiceert. Doen alsof er niks aan de hand is is nefast.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”