hitler leeft nog: het wel en wee van een van een landloper.

deouivante
Topic Starter
Berichten: 12

hitler leeft nog: het wel en wee van een van een landloper.

#1 , 05 jun 2008 21:54

In de gemeente N waar wij wonen heerst een hitleriaans bewind. Je mag er zelfs nog niet kiezen waar je woont; daarover beslist de politie en een bediende van de dienst bevolking. De burgemeester heeft er niets te zeggen, geen spreek waarschijnlijk en belooft van alles maar doet niets; zeer vals dus, ook al vaart hij onder katholieke vlag; maar geen nood, Hitler had ook "Gott mit uns" op zijn gordel gegrift. Alle herrie begon jaren geleden toen wij acties ondernamen tegen drugdealers hier in de buurt, mannen met zeer veel geld, met bordelen in binnen- en buitenland, mensenhandel enz... Een familie met zeer veel poen dus, en dus grote vriendjes van de politie van N die zonder blikken of blozen zegt "och ja een drugdealerke", "Kant u schelen Hebt gij er hinder van?. sedertdien zoeken ze iets om ons te pesten, de toestand liep zelfs vorig jaar zo uit de hand dat een van de agenten mijn arm omdraaide met een ruk en mij een schop in min k. gaf omdat hij zodanig kwaad was omdat ik eiste dat hij zaken noteerde over drugdealers... Kortom ik ben dus als een rode lap voor een stier voor die kerels. Ik woon reeds meer dan 26 jaar in N samen met mijn kinderen , de grootouders wonen ook in N op korte afstand van onze woning en we zijn inderdaad veel bij de grootouders op bezok Nu heeft mijn zoon voor zijn werk een aantal jaren elders verblijf gehouden maar is opnieuw gaan studeren in september vorig en hij wou dus weer bij mij en zijn zussen komen wonen. Hij vroeg dus zijn adreswijziging aan. Er kwam echter niets van in huis. Weken gingen voorbij. Mijn zoon contacteerde de gemeente, de politie, er gebeurde niets. Normaal moet de politie eerst komen kijken.In februari van dit jaar is eindelijk een politieman geweest van en andere wijk uit Z, de hoofdpost.Weer gebeurde niets. Weer heeft mijn zoon herhaaldelijk gebeld, binnen geweest bij de politie in N, en werd steeds met een smoesje afgescheept. Ze waren de papieren, kwijt, de stagiair zal ze mee hebben, enz...Nu kwam een paar weken geleden, eind mei dus, een aangetekende brief dat zijn adres moest zijn bij de oma (niet bij opa die er ook woont !) en zij moest ondertekenen dat ze de toestemming gaf dat haar kleinzoon bij haar kwam wonen; opa kreeg geen brief. Nu heeft ze een brief teruggestuurd en geschreven dat ze dat weigert. Zelf heb ik ook al tweemaal bij de burgemeester binnengeweest en die belooft alles en doet niets. Nu heeft hij mijn zoon weer wijsgemaakt dat hij eens naar de politie moet bellen. Mag dat allemaal zomaar. Dit is nog slechter als bij Hitler of Stalin. Mogen de politie en de burgemeester, die binnenkort met pensioen gaat, een gewezen varkensboer, zo met iemand de zot houden?Wat kunnen we doen? Het huis waar ik ende kinderen wonen is nieuw, er is centrale verwarming, badkamer, mooie keuken, enz....Heel hartelijk dank bij voorbaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sniper
Berichten: 780
Locatie: meetkerke

#2 , 05 jun 2008 23:12

u kan naar comitee P gaan ivm de politie, maar uw beschuldigingen van heulen met mensenhandelaars zullen toch op meer dan vermoedens moeten gebaseerd zijn denk ik
u zou anders zelf redelijk in de problemen kunnen geraken
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”