Vonnis huurachterstal 2010 komt nu pas boven water os dit nog uitvoerbaar

Jennifer1602
Topic Starter
Berichten: 15

Vonnis huurachterstal 2010 komt nu pas boven water os dit nog uitvoerbaar

#1 , 06 mar 2019 21:47

Hie kan ik te weten komen of een verstek vonnis van 2010 ivm huurachterstal ooit betekend is. Ik werd geinterneerd waardoor ik geen huur meer heb betaald. Blijkbaar is dit voorgekomen op het vredegerecht met vonnis in 2010.al jaren bezig met achterstallige schulden te betalen en er wer een akte van verdeling opgestekd door de deurwaarder die mijn achteratal van allimentatie int waarop dit niet stond in 2017. Nu de achterstal weg is en ook die die op de akte van verdeling stonden ( op 1 na ) krijg ik een mail dat de heffing op mijn vakantiegeld niet kan gestopt worden zolang niet al mijn schulden betaalt zijn. Ik heb een mail gestuurd naar de gerechtsdeurwaarder in kwestie en die liet mij zpweten dat het dossier niet meer in behandelijng is bij hem sinds 3/2010 uitspraak was 2/2010. Hoe kom ik te weten of het vonnis effectief werd betekend en ik dit nog moet betalen of niet ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 07 mar 2019 09:18

Gewoon gaan vragen op de griffie van de rechtbank waar de zaak is voorgekomen

Jennifer1602
Topic Starter
Berichten: 15

#3 , 08 mar 2019 08:55

Het vonnis kan ik daar krijgen dat klopt en ook de expeditie maar hoe weet ik of dit betekend is en nog uitvoerbaar ? Was een vonnis bij verstek en is 9 jaar geleden dus indien niet betekend niet meer uitvoerbaar....

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”