Advocaat kosten

Auto’tje
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

Re: Advocaat kosten

#16 , 22 okt 2018 10:39

Toch niet.. ging om heel veel geld al mn spaargeld.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
tessavanderwildt
Berichten: 12
Juridisch actief: Ja

#17 , 22 okt 2018 17:47

Kopie vragen van die 54 (?????) brieven,dit lijkt me ook veel !

jefke007
Berichten: 1812

#18 , 22 okt 2018 21:01

dan kan je de tijd om die 54 kopies te maken ook nog eens betalen
( een mail van één regel wordt normaal ook aangerekend voor één bladzijde )

of advocaten in belgie die volgens het amerikaans systeem aanrekenen - veelvouden van 5 minuten. Een mail van één regel lezen ( = 5 minuten ), en die mail met een regel beantwoorden is ook nog eens 5 minuten plus aanrekening van 2 bladzijden

de meeste advocaten zijn nu eenmaal peperduur helaas

Reclame

tessavanderwildt
Berichten: 12
Juridisch actief: Ja

#19 , 22 okt 2018 21:50

Nuttige info Jefke007 , dat wist ik niet

Auto’tje
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

#20 , 23 okt 2018 10:05

Snap jullie allemaal wel hoor, maar los van alles komt het er op neer dat hij smerig gespeeld heeft..

Doen alsof hij medelijden heeft met een alleenstaande (volgens hem knappe) vrouw die hij wil helpen. Alle facturen werden betaald. De moment dat ik m’n geld zou krijgen liet hij uitschijnen dat alles was betaald en sprak hij dat ik eindelijk opnieuw kon beginnen met m’n eindsaldo van ***** en dan de moment dat het geld werd gestort veranderde hij in een knorrige geldwolf die zijn deel eiste en hij beweerde dat het opvoorhand was afgesproken.. dan had ik dit wel geweten..

Bovendien is het duidelijk dat zijn bijlage factuur vol leugens staat om die 3000 euro extra te rechtvaarden, wetende dat ik toch niks kan bewijzen.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”