onlangs hier iemand 35 000€ voor het helpen bij de verdeling van de inboedel. het lijkt wel een legale vorm van oplichting.
De reden waarom ik hier heb gepost is om te weten of iemand soortgelijke situatie heeft meegemaakt
heb eigenlijk nog wel een vraagjeJa ze is gaan pleiten: 22min in beslag genomen en verplaatsing,.. max. 1 uur
Daar rekenen ze een halve dag voor
Hier geldt nog meer: de rotte appels moeten eruit. Als het echt schandalig is, zal de Balie stappen ondernemen. Bijvoorbeeld:Bemiddeling vragen over erelonen bij balie heeft geen zin .
De raad is een samenstelling van andere advocaten aan dezelfde balie .
Hier geld ons kent ons .
Om goede afspraken te maken moet je met twee zijn. Je zal van een advocaat nooit VOORAF te horen krijgen hoeveel het "ongeveer" zal kosten. Dat moet (in de meeste gevalen) toch niet zo moeilijk zijn.Een goede tip: duidelijke afspraken in het begin maken, een duidelijke inschatting vragen en indien mogelijk met een vaste fee werken.
Vergelijken met een ongeschoolde arbeider gaat niet op !ik ben akkoord met braintrain
zelfs een uurloon van 125 euro + allerlei kosten vind ik schandalig
maak maar ééns een vergelijking met een kassierster of arbeidster!!
Je kan een zelfstandige niet vergelijken met een bediende of arbeider. Of toch niet door enken naar het uurloon te kijken.toch vind ik het niet normaal dat een advokaat 10x meer verdiend dan een arbeidster