Verzoeksschrift

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

Verzoeksschrift

#1 , 02 nov 2014 16:24

Mijn ex heeft verleden jaar een zaak gestart bij de jeugdrechtbank.
Na een "aantal"zittingen,heeft de rechter beslist om de zaak uit te stellen omdat ik in de toekomst week/week verhouding wil.
Nu heb ik 2 weekends per maand.
Nu wil ik de zaak terug opstarten .
Moet ik deze terug opstarten via een verzoekschrift?Moet ik de punten terug aanspreken in het verzoekschrift waar we voordien niet akkoord waren?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ddanck
Berichten: 1517
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

#2 , 03 nov 2014 09:58

Is de zaak uitgesteld of verwezen naar de rol? Of was het uitstel onbepaald?
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#3 , 04 nov 2014 17:49

Is de zaak uitgesteld of verwezen naar de rol? Of was het uitstel onbepaald?
Ik heb al antwoord via de griffier zelfe,toch bedankt!!!

Reclame

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#4 , 09 nov 2014 15:12

Mijn ex heeft verleden jaar een zaak gestart bij de jeugdrechtbank.
Na een "aantal"zittingen,heeft de rechter beslist om de zaak uit te stellen omdat ik in de toekomst week/week verhouding wil.
Nu heb ik 2 weekends per maand.
Nu wil ik de zaak terug opstarten .
Moet ik deze terug opstarten via een verzoekschrift?Moet ik de punten terug aanspreken in het verzoekschrift waar we voordien niet akkoord waren?
Ik heb deze zaak terug geopend via een brief aan de griffier met daarbij een wijziging in de omgangsregeling.
Ik heb nog een paar feiten gewijzigd ivm omgangsregeling en buitengewone kosten.
Er is me verteld dat de zaak dan terug geopend word.
Mijn vraag:Moet ik in deze brief alleen opsommen wat ik wil of moet ik ook verklaren waarom ik deze wil?Moet ik m'n punten verdedigen of is het de bedoeling dat ik dit later doe in een soort van Conclusie?
Op deze brief met een verklaring wat ik wil,komt er daaruit een "verdediging" van de tegenpartij als zij bvb niet akkoord gaan met bepaalde punten?

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

#5 , 12 nov 2014 11:57

Iemand?

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”