Incidenteel hoger beroep

student 11
Topic Starter

Incidenteel hoger beroep

#1 , 12 nov 2013 19:53

Ik ben een studente in eerste bachelor Rechten en maak een jaartaak rond het 'incidenteel hoger beroep' in België.
Ik ben echter al lang op zoek naar pertinente en actuele bronnen (zowel juridisch als niet-juridisch, zowel wetgeving als rechtsleer), zonder veel resultaat.
Bovendien vind ik geen enkele verwijzing naar een publicatie in het Belgisch Staatsblad, wat wel noodzakelijk is voor mijn jaartaak.
Hopelijk kan iemand me hier verder helpen/nuttige tips of verwijzingen geven..

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
VDG2

#2 , 13 nov 2013 10:21

Elfri? Die kan je meestal wel wat op weg helpen. http://elfri.be/incidenteel-beroep-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook op bv. Jura zoeken op het artikel uit Ger.W. Dan krijg je een overzicht van rechtsleer, rechtspraak en eventueel gerelateerde artikels wetgeving.

Succes.

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 nov 2013 14:58

Maar buiten het Staatsblad waarin het Gerechtelijk Wetboek gepubliceerd werd ga je in het Staatsblad niets vinden denk ik.

Reclame

student 11
Topic Starter

#4 , 16 nov 2013 14:50

Super! Bedankt!

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”