advocatenkantoor verdediging tegenpartij .

Danio
Topic Starter

advocatenkantoor verdediging tegenpartij .

#1 , 03 feb 2013 20:48

Stel .

Ik wil iemand voor de rechter dagen .
Ik contacteer een advocaat bij een advocatenkantoor .
Wanneer de tegenpartij een brief in de bus krijgt van mijn advocaat zullen ook deze waarschijnlijk opzoek gan naar een advocaat.
Maar stel dat de tegenpartij ook net opzoek gaat naar een advocaat bij datzelfde advocatenkantoor als waar mijn advocaat werkt .

Hoe word dit dan opgelost ?

Zal de collega van mijn advocaat deze opdracht aanvaarden , of verwijst hij deze door naar een ander advocatenbureau omdat ik al een advocaat van dat bereau heb ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 feb 2013 21:41

Normaliter kan dat niet en zal men tegenpartij naar een andere praktijk moeten doorverwijzen.

ganapathi tantre

#3 , 04 feb 2013 16:52

Volgende vraag dan maar. Mag een vennoot van een advocatenkantoor waar ik vroeger zelf klant was/ben nu een dossier opvolgen tegen mij ?
Let wel de 2 vennoten zijn er altijd geweest t'is niet zo dat die ene achteraf is gekomen toen ik er weg was.

Reclame

Vandebos

#4 , 04 feb 2013 17:15

Als de twee dossiers niets met elkaar te maken hebben mag dat geen probleem geven.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”