Gezin uit Menen voor tweede keer opgelicht door bouwaannemer

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Gezin uit Menen voor tweede keer opgelicht door bouwaannemer

#1 , 02 feb 2019 09:17

Gezin uit Menen voor tweede keer opgelicht door bouwaannemer: “35.000 euro kwijt terwijl lafaard foto’s post van zijn luxereisjes” (hln)

Als ik de foto's zie (HLN) hoe deze mensen nu wonen in deze onmenselijke omstandigheden, er is geen enkele landbouwer die zijn dieren zo huisvest !

Langs de andere kant moet er eens een wet komen van maximum voorschoten te eisen.

Deze mensen hebben 35.000€ voorschoot gegeven en de aannemer laat hun zitten .

Natuurlijk moest die mensen veel slimmer zijn geweest, maar dit is geen reden om zulke mensen te bedriegen !

En helaas dit zijn niet de enige, er zijn hier op het forum reeds meerdere de revue gepasseerd.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 02 feb 2019 10:10

Zelfs met een wet, waarbij bvb maar 10 % toegelaten is, zullen er toch nog altijd aannemers zijn die meer vragen door bvb te beloven dat ze dan onmiddellijk kunnen beginnen (tarara natuurlijk). Ook kunnen mensen soms niet de vooruitgang van de werken inschatten, en betalen dus veel meer dan de werkelijk uitgevoerde werken.
Heb zo ooit meegemaakt in een appartementsbouw, waar de toekomstige eigenaars van een dakappartement al 90 % van hun appartement hadden betaald aan de aannemer (afwerking met badkamer en keuken inbegrepen ) terwijl de ruwbouw nog maar aan de 5de verdieping zat, en dat terwijl er 6 verdiepingen waren te bouwen. Toen ging hij failliet. Die mensen hebben hun woonst 2 x kunnen betalen. :cry:

LeenW
Berichten: 12826

#3 , 02 feb 2019 13:38

Ik heb het artikel zelf niet gelezen, maar ik gok op een aannemer die al meermaals failliet is gegaan?

Reclame

denlowie
Topic Starter
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 feb 2019 15:10

Ik heb het artikel gelezen en de naam stond erbij maar heb niet gezocht of hij al failliet is geweest.
Maar met naam en toe naam in de krant komen zal toch ook geen reclame zijn .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Praat café”